tirsdag 12. februar 2013

X-faktor - ORANSJE


Dette er Eplehagens Superstar, spør du meg.



Den kom med sine første roser like før vi reiste på ferie 
 - og jeg tok den første og største med meg på seiltur....

Ikke spesielt praktisk å ha med en rose på tur,
men den holdt ut og gledet meg hver dag i en drøy uke.

Rosen remonterte og kom med nye blomster utover høsten,
men ikke så store som de aller første som kom.

Den har en stor blomst denne rosen - en god håndfull kan man si.  

Det er heller ikke første gang denne favoritten figurerer på bloggen, 
faktisk så er den jo også i profilbildet mitt.




Forrige gang den var med i bloggen, etterlyste jeg rosens navn.  
Jeg har fått forslag om at den heter Troika´ -  kan det stemme?

Flere RØDE og ORANSJE Superstars finner du her!



6 kommentarer:

  1. Aner ikke hva navnet kan være, men nydelig er den hvertfall :)

    SvarSlett
  2. Den er virkelig flot og jeg kender desværre heller ikke navnet på din rose. held og lykke til

    Haveknus
    Anntte

    SvarSlett
  3. Kjempefin rose! Jeg er ingen rose ekspert, men synes den ligner på Troika, ja.

    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Flott rose! Men jeg kan dessverre ikke navnet..
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett

Kommentarer er veldig hyggelig å motta.

Juni er her

Duftende syrin har tatt over etter liljekonvallen.  Berberisen konkurrerer litt på baksiden om å ha mest duft.  Det er sommer... Og fo...